Sayfalar

14 April 2011

SEPHORA: Gentle Exfoliator Cleansing Cream

Bu aralar farkettiğiniz gibi ben bu SEPHORA'nın ürünleriyle kafayı bozmuş durumdayım:-))
Alikomun Allerji testleri sebebiyle bu aralar gün aşırı İzmir'e gidip geldiğimiz için ben de Alsancak'da herbir mağazayı, köşeyi arşınlamaktayım.




Sephora'dan NARS Illuminator'ı alırken gördüğüm konu başlığındaki üründe aklımın kalmadığını söylersem yalan olurdu.Aynen şöyle yazıyordu: Cildinize aynı zamanda peeling etkisi yapan ve bebek cildi gibi hissettiren  makyaj temizleme kremi. Hazır benim makyaj temizleyicim de bitmişken acaba alsam mı diye düşünürken o gün onu almadım.Yoksa süper etkileyici bir marketing(pazarlama) taktiği ve sloganı mı kullanmışlar diye de düşünmeden edemedim açıkçası.

Neyse dünkü İzmir seyahatimizde yine doğruuu Sephora'ya :-) Aklımda kaldı ya, iyice incelemem lazım.Hem bir pudra fırçası aldım hem de bu ürünü ve akşamına eve gelince hemen makyajımı bu yeni temizleme kremiyle temizledim.Ben böyle bir tazelik hissi, böyle bebek teni yumuşaklığı, ipeksi bir his daha önce ki hiçbir temizleyici de görmedim inanın.

Genelde gerek jel temizleyicilerle gerekse krem olanlarla makyajımı sildikten sonra cildimde hep rahatsızlık verici bir gerginlik olmuştur.Bununla denildiği gibi hem cildinize nazikçe peeling yapıyor hem de makyajdan eser kalmıyor.Üstüne de pamuk gibi yumuşacık bir cilt.İçeriğinde kesinlikle PARABEN ve SABUN yok.

Kuru cildinize kremi parmak uçlarınızla iyice uyguluyorsunuz, nazikçe dairesel hareketlerle masaj yapıp daha sonra ılık su ile yüzünüzü yıkıyorsunuz. Tüm kalbimle söylüyorum, muhteşem ürün. Uzun lafın kısası "I'M IN LOVE" with this cleansing cream:-)) Bu arada fiyatı da: 29,90-TL ve 200 ml. Gayet de uzun süre kullanırsınız yani.

Valla SEPHORA'nın da bana yatıp kalkıp dua etmesi lazım.Ürünlerini test edip, bizzat kullanarak reklamını yapıyorum.Belki sesimi duyan bir SEPHORA yöneticisi olur da bana da bir kıyak geçer artık:-)))

2 comments:

  1. sevgili papiş bu sephoraya gitmek kesinlikle kural oldu valla. Sayende canımız çekiyor, öyle güzel bir dille anlatımın var ki insanın o anda gidesi geliyor başarıların devamını dilerim..

    ReplyDelete
  2. Nesrin çok çok tşk.ederim:-))Ben tesadüfen bu kremi gördüm ama gerçekten de harika bir ürün.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...