Sayfalar

25 May 2011

Christian Loubotin "Pigalle Plato"

Christian Loubotin "Pigalle Plato"




Duydum ki sivri burun pabuçlar yine moda!!! Demedi demeyin:)) Eğer ben sivri burun pabuç giyeceksem sadece ve sadece yukardaki LOUBOTIN modelleri giyerim o kadar.Her rengini istiyorum ama bennnnnn:))

Christian Loubotin "Pigalle Plato" by Papis Style featuring christian louboutin pumps
Christian louboutin pumps
$715 - shopsavannahs.com

Christian louboutin pumps
$715 - shopsavannahs.com

Christian Louboutin high heels
$695 - net-a-porter.com

Christian Louboutin high heels
$695 - net-a-porter.com

Christian louboutin pumps
$695 - saksfifthavenue.com

Christian louboutin pumps
$695 - saksfifthavenue.com

Christian Louboutin high heels
495 EUR - luisaviaroma.com

5 comments:

  1. ten rengi ve siyah benim de wish list'imde var :)
    hadi bakalım kısmet ;)

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Wear a smile benim list'de de kırmızı öncelikli:-)) çok güzeller ama dimi.Takıldım ben bunlara:-((

    ReplyDelete
  3. kesinlikle keskin hatlı ve seksi bir ayakkabı bende çok beğendim bence bu ayakkabıyı giyen bir kadın zarifliğin yanı sıra çekiciliğini saklayamayacak derecede ön plana çıkacaktır. Bende istiyorummmmmm:)

    ReplyDelete
  4. hiç sevinmiyorum sivri topuk modası döndü diye. Sivri topukta ayaklar kocaman duruyor hiç sevmiyorum :) Ama çok güzeller tabii ki o ayrı :)

    ReplyDelete
  5. @Glittering Secrets'cım ayakları kocaman gösterme konusund açok haklısın.Nasıl giymişiz bilmiyorum.Am abunlar o geçtiğimiz yıllarda giydiklerimiz kadar uzun ve sivriiii burunlu değiller. O yüzden giyersem ancak bunları giyerim:-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...