Sayfalar

30 October 2011

LOVING WINTER

As I mentioned before I was born in the mid of winter.Therefore I'm a winter kid:-)) Actually I don't know whether it is related to that or not but I love winter rather than summer.

I like very much to read my book under the scotch blanket with my milky coffee at my sweet hot home:-)
Anyway  there are much more things to tell about my winter dreams but that's enough for now.Next time:)

I was looking for a camel coat for a long time but I couldn't find the similar one that in my imagination.While surfing on the net I found out HALLHUBER brand which is based in Germany.They have onlin eshopping as well. My favourite clothes are as below in the photos.

Daha önceleri bilmem size bahsettim mi ben "KIŞ ÇOCUĞUYUM".Bu benim kışın ortasında doğmamla mı alakalı bilemiyorum ama kışı yazdan daha çok seviyorum.Sıcacık evimde, yün batteniyemin altında kitabımı okumaktan, film izlemekten ve yanında bol sütlü kahvemi yudumlamaktan acayip mutluluk duyuyorum.
Neyse bu anlattıklarımın şimdi benim seçtiklerimle pek alakası yok ama nette gezinirken Alman markası olan "HALLHUBER" da beğendiğim camel paltoyu ve birkaç parçayı sizinle paylaşmak istedim.Benim fotoğrafımdaki kızda çok güzel ama Lookbook'taki kızda bu palto pek çirkin durmuş. Tüvit ceket ve jean kombinine bayıldım yalnız.



24 October 2011

HERŞEY ÜST ÜSTE:(


VAN’A YARDIM ICIN CEP TELEFONLARINDAN:
AKUT YAZAN BIR SMS ILE 2930 A GONDEREREK AKUTA
BOS BIR MESAJI  2868 E GONDEREREK KIZILAYA Yardımda bulunabilirsiniz.

Zaten aksilikler bir başladığında hepsi üst üste gelir.Bu benim hayatımda da genelde böyle olur. Ülkemiz içinde aynı şey oldu.Geçen hafta terörü lanetleyip, şehitlerimizin acısı dinmeden(ki bu acı zaten kolay kolay dinecek bir acı da değil, hepsi  nur içinde yatsın), bu kez hepimiz dün Van'da yaşanan korkunç depremle bir kez daha mahvolduk, bir kez daha 99'da yaşadığımız deprem izlerini anımsadık.Hepimiz çok mutsuz bir haftaya başladık:-(( Zaman birlik olma zamanı, zaman yardımlaşma zamanı.

Tanrım bizi merhametinden ayırmasın ve Van'da ki tüm vatandaşlarımızın yardımcısı olsun.Nolur kimse zarar görmesin, herkese çok çabuk ulaşılsın:-((

Milletçe çok üzgünüz yine.Allah daha beter acılardan hepimizi korusun ve bir daha böyle şeyler yaşatmasın inşallah.

19 October 2011

LANET OLSUN BU TERÖRE LANET OLSUN BU SAVAŞA


HEPSİ BİZİM YAVRUMUZ, HEPSİ KINALI KUZUMUZ.ALLAH ŞEHİTLİK MERTEBESİNİN EN TEPESİNDE YATIRSIN HEPSİNİ, NUR İÇİNDE SONSUZA DEK CENNETE OLSUNLAR.BARİ ORDA HUZURLA UYUSUNLAR:-(((

Sabah erken saatlerde öğrendiğim bu haberle boğazıma düğümlenen ağrıyı hele ki bir anne olarak size tarif etmem imkansız:-(( Hepimiz bu vatanın insanıyız ve en önce hepimiz insanız.Aynı bayrak ve topraklar içinde yaşayan insanlar bunu niye yaparlar, neden kardeşçe yaşamak varken hala yaşadığı vatana ihanet ederler bunu normal insanın anlaması gerçekten güç.

Bir evlat nasıl zor yetişiyor, nasıl gözünün bebeği oluyor.O annelerin yerine koyuyorum da kendimi, empati yapıyorum gözyaşlarım kedni evladımmış gibi dinmiyor, içimdeki sızı dinmiyor:-((((( Bu kaçıncı ve bu nereye kadar böyle gidecek? Neden buna kimse DUR diyemiyor, bebek katiline krallar gibi neden bakılıyor?Normal peynir yiyemezmiş, ezine peyniri severmiş diye peynirine kadar lüks içinde ordan herşeyi yönetiyor. Yemişim İnsan Haklarını, Avrupa Birliği mahkemelerini.ALLAH HEPSİNİN BELASINI TEZ ZAMANDA VERSİN İNŞALLAH.Bizim vatanımızdan, bizim evlatlarımızdan, bayrağımızdan uzak uzak onlara belalarını versin. TÜM ANNELERİMİZİN BAŞI SAĞOLSUN, SONSUZ SABIRLAR VERSİN.Daha fazla yazamayacağım çok ama çok kötüyüm.Hepimizin başı sağolsun:-((

Görseller için Sabah ve Hürriyet gazatesine tşk.ler.

17 October 2011

PINAR ALTUĞ ATACAN'IN SAÇ RENKLERİ

Belki bilirsiniz ben Pınar Altuğ'u beğenen, seven tarafımdır.Dün akşam zaplarken onu Çocuklar Duymasın da saçını tekrar kahve renge boyadığını ve kaynak yaptırdığını farkettim.Pınar hanım katıldığı canlı yayın programında  (program sunucusu kendisine internette en çok sizin saç renginiz aranıyormuş diye sorduğunda) saç renginin KAHVE olduğunu söyledi.Onu biz de görüyoruz da detay lazım.Boya adı, markası, numarası v.s. Ama bundan başka detay vermedi ve kuaförünün  hangi boyaları karıştırıp kullandığını da yine sadece kuaförünün bildiğini söyledi.

Daha sonra Pınar Atacan'ın geçmişten bugüne kullanmış olduğu saç renkleriyle bir post yapmak istedim.Aslında çok çok daha eski halleri ve saç rengi de vardı ama genelde sarı ve tonlarını uzun süre kullandığından ve ben o hallerini çok beğenmediğimden o resimleri buraya koymak için kullanmadım bile.En beğendiklerimden derleme yaptım:)

Benim ona en çok yakıştırdığım, favorim olan saç rengi ise il resimdeki karamel midir bal rengi midir nedir işte bu renk.Çok hoş değil mi bu saç ve makyajla ve saç modeliyle?








13 October 2011

For the Love of Styleboom&Nine West

Sevgili STYLEBOOM Nine West işbirliği ile çok eğlenceli, tam da giyinmeyi, alışverişi seven bizler için bir yarışmavari çekiliş düzenlemiş.

Ben de bu aşağıdaki kombini o yarışma için düzenledim. Eğer yaptığım kombini beğenirseniz önce FACEBOOK'tan yani burdan "Styleboom facebook sayfasını" BEĞEN yapıyor sonra da BU LINK'den benim kombinin bulunduğu resme beğen yapmanız yeterli.En çok BEĞEN alan kombin loafer kazanma şansı elde edecekmiş.Herkese bol şans!
for the love of Styleboom & Nine West



12 October 2011

1V1Y.COM'dan ilk alışverişim

Eveeet daha önce bir önceki yani BURDAKİ  postumda size yeni açılan alışveriş sitesi 1 Varmış 1 Yokmuş(1V1Y.com) dan bahsetmiştim ve dün burdan ilkk alışverişimi gerçekleştirdim.Worldcard ile extra %20 indirim ve üzerine bol taksit fırsatı kaymak gibi oldu:-))

Sanırım yarın kargoya verilecek çünkü en geç 3 işgünü içinde kargoya verilecektir diye bir ibare var.( Yani ben sezon ürünlerinden alışveriş yaptığım için süre böyle), eğer günlük fırsatlardan alışveriş yaparsanız diğer onine alışveriş sitelerinde olduğu gibi  kapanış süresinden sonra ürünler kargoya veriliyormuş.

Yani şimdilik yeni olmasına rağmen gayet başarılı gidiyor.Sezon ürünlerini daha öncede dediğim gibi %20 kadar etiket fiyatı üzerinden indirimli alıp eğer worldcarınız varsa ayrıca bir %20 indirim çok güzel oluyor valla.

8 October 2011

1 VARMIŞ 1 YOKMUŞ ( 1V1Y.COM)





Yeni alışveriş sitesi 1v1y.com dan haberiniz var mı? Dün gece fazlasıyla bu siteyi iinceledim.Hem günün fırsatlarında birçok marka çok uygun fiyatlarla satışta hem de birçok markanın yeni sezon ürünleri etiket üzerinden %20 ye yakın fiyatlarla daha indirimli. İpekyol, Twist,Machka, Hotiç, Tekin Acar, DKNY, Desa, Saat&Saat, Vetrina ve daha birçok markanın ürünlerini çok avantajlı fiyatlarla alabilirsiniz.

WORLDCARD SAHİBİ İSENİZ EXTRA %20 İNDİRİM VE 8 TAKSİT FIRSATI DA VAR. NERDEYSE TOPLAMDA %40 İNDİRİMLİ ALMIŞ OLUYORSUNUZ. SEZON SONU İNDİRİMİ GİBİ BİRŞEY OLUYOR.

Hemen kaydolun ve fırsatları değerlendirin.Ayrıca facebook'da da BURDAN sayfalarını beğenebilir tüm avantajlardan ve fırsatlardan bu vesileyle daha çabuk haberdar olabilirsiniz. İyi alışverişler...

4 October 2011

Sadece "Çanta Wish List"im

Wish List'im de bu çantalar var. Her biri nasıl da güzel görünüyor değil mi? Her birini ayrı ayrı kombinlerle, kolumda/omzumda hayal ediyorum da....... Vee sonunda derin bir iç çekerek sadece içlerinden bir tanesini seçmek zorunda kalarak hayalimden çıkıveriyorum.

Eğer siz içinden sadece birine karar  vermek zorunda kalsaydınız hangisi derdiniz?


STELLA MCCARTNEY

CHLOE

ETRO

CHLOE 


 TORY BURCH

2 October 2011

ÜNLÜLER VE EKOSE GÖMLEKLER

Ekose gömlekler, oduncu diye tabir ettiğimiz daha kalın kumaştan olan modeller trendler arasında artık her daim var olmaktalar.
Jean pantolon, şort,tayt ve eteklerin üzerine rahatça giyilerek, birçok kombin yapmamızı sağlayan parçalar olarak tercih edilmektedir.

Hollywood yıldızları ekose gömlekleri nasıl giymiş, birlikte göz atalım:) Ama ondan önce Polyvore'da birilerinin yapmış olduğu ve oldukça hoşuma giden ekose gömleğin belden bağlanarak kullanıldığı diğer kombinlere bakalım mı?










HEIDI KLUM    -  KATE HUDSON


KATE MOSS'A BAYILDIM...


JESSICA BIEL    - BEYONCE( Siz siz olun Beyonce gibi böyle göğüsler her an patlayacakmış kadar dar seçim yapmayın:) Baksanıza görüntüye. Gömleğin darlıktan açtırmış olan ilik kısımları ne çirkin görünüyor)


                                     ANNE HATHAWAY       -   KATE MOSS(Kate'i de pek beğendim)

ASHLEY GREENE     -    KATE BOSWORTH 

BAR RAFAELI  -  CLAUDIA SCHIFFER

Bar R.yi de çok beğendim ama Claudia Schiffer'ın stili de tipi de beğenmedim.Ne kötü çıkmış burda caanım kadın:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...