Sayfalar

26 November 2011

SKINNY DERİ PANTOLON

Bu aralar deri pantolon ve taytlara takığım biliyorsunuz:) Ben geçen yıl bir tane Derin'den deri görünümlü ama deri olmayan parlak değişik skinny bir pantolon almıştım.Onu çok severek kullanıyorum. Ama bir tane de böyle olsa fena olmaz değil mi? Ahhh! biz kadınlar...

Bu skinny deri pantolonu dün akşam Pınar Altuğ'un canlı yayın konuğu olduğu programda üzerinde gördüm ve çok beğendim.Gerçi ben olsam Pınar Altuğ gibi kombinlemezdim ama çok havalı duruyordu.Öğrenmezsem, bulmazsam çatlardım biliyorsunuz:-)) Hemen twitterdan Sevgili Pınar Altuğ'a twit atıp sorarsın, o da sağolsun valla hemen cevaplamış. Pınar Altuğ'un programdaki görsellerini maalesef bulamadım.Bulsaydım onu da koyacaktım. Skinny pantolon ZARA'danmış.

Her neyse, gel gör ki Ayvalık'da Zara  mara ne gezer:-(( Ama  beni seven arkadaşlarım sağolsun.Bana hemen kago ile gönderebileceklerini söylediler.Siz bir bakın, yakından görün beğenirseniz alır gönderirsin diye görevlendirdim kendisini ( Ayşecim sağol-varol valla Ayşe Kaya arkadaşım.Burdan seni birkez daha sevgiyle selamlıyorum ve öpüyorum)




23 November 2011

DERİ PANTOLONLAR

Son yıllarda kürkler gibi deri de oldukça revaçta. Birçok ünlü markaların koleksiyonlarında yer alan deri pantolon ve taytlarla, ister abiye ister casual kombinler yaparak stilinizle fark yaratabilirsiniz.


Oldukça seksi ve dikkat çekici gösteren bu pantolonları bakın ünlüler nasıl giymeyi tercih etmiş.

Recently leather pants are very popular like furs.You can easily find your style of leather pants on the famous brands' collections and  you can have a different,  chic, stylish and casual looks with your outfits.

Let's have a look how the famous stars prefer to wear those leather pants.



Her zaman, birçoğumuz gibi, stiline ve kendisine hayran olduğum Victoria Beckham bu deri pantolonlarla çok çekici görünüyor.



Ali Larter ise oldukça casual ama stil sahibi görünüyor.

 
Bu görseli Asos.com'dan buldum.

 




Sharon Stone'un omzuna aldığı kürk bolerosundan dolayı eski bir fotoğrafı olduğunu düşünüyorum.Deri pantolonu dışında kendini çok beğenmedim.

Gwyneth Paltrow ise yine benim tarzını beğendiğim diğer Hollywood yıldızlarından biridir.Burda da bir davette deri pantolonunu triko ceketle tamamlayarak farklı bir tarz yakalamış.Ben beğendim.

22 November 2011

DEPREMDE NERDE DURMALI?

BU MAKALEYİ 1 KEZ OKUMAKve OKUTMAK BİRÇOK HAYATI KURTARABİLİR.YAZI UZUN DİYE NE OLUR OKUMAMAZLIK ETMEYİN, SIKILMAYIN!



Adım Doug Copp. Dünyanın en tecrübeli kurtarma birimi Amerikan Uluslar arası Kurtarma Ekibinin Kurtarma şefi ve afet olayları müdürü.

Bu makaledeki bilgiler bir deprem anında hayat kurtaracaktır.

"875 yıkılmış binaya sürünerek girdim, 60 ülkeden kurtarma ekipleriyle çalıştım, birçok ülkede kurtarma ekipleri oluşturdum, ve çok sayıda ülkede birçok kurtarma ekibinin üyesiyim. 2 Yıl boyunca birleşmiş milletler felaket 'azaltma' uzmanıydım. 1985'ten beri aynı anda gerçekleşenler hariç dünyadaki bütün büyük felaketlerde çalıştım" diyen Copp.bakın neler önermiş:

1) 'Binalar çökerken basitçe 'çömelen ve korunan' kişiler istisnasız her defasında ezilerek ölüyorlar. Masa, araba gibi nesnelerin altına giren kişiler her zaman ezilirler.

2) Kediler, köpekler ve bebekler'in hepsi doğal bir şekilde dizlerini ana rahmindeki gibi karınlarına doğru çekerek kıvrılırlar. Deprem anında sizde bu şekilde kıvrılmalısınız. Bu doğal bir güvenlik ve hayatta kalma içgüdüsüdür. Daha küçük bir boşlukta hayatta kalabilirsiniz. Hafifçe ezilecek ama yanında boşluk yaratacak bir kanepe, geniş büyük bir eşyanın yanında durun.

3) Ahşap evler deprem anındaki en güvenliyapılardır. Sebebi basittir; ahşap esnektir ve depremin zorlamasıyla hareket eder. Eğer ahşap bina çökerse geniş yaşam boşlukları oluşur. Ayrıca, ahşap binalar daha az yoğunlukta yıkılış ağırlığına sahiptir. Tuğla binalar ayrı tuğla parçalarına ayrılacaklardır. Tuğlalar bir çok yaralanmalara sebep olacaktır, ama (beton) bloklardan daha az ezilmiş vücutlar yaratırlar.

4) Eğer gece yataktayken deprem olursa, basitçe yuvarlanarak yataktan düşün. Yatağın çevresinde güvenli bir boşluk oluşacaktır. Oteller müşterilerine deprem anında yatakların yanında yere uzanmalarını salık veren bir uyarı notunu odalarda her kapının arkasına asarlarsa depremlerde çok büyük hayatta kalma oranlarını sağlayabilirler.

5) Televizyon izlerken deprem olursa ve kolayca kapıdan veya pencereden dışarı kaçmak mümkün değilse, kanepe veya büyük bir koltuğun/sandalyenin yanında cenin pozisyonunda kıvrılarak yere uzanın..

6) Bina çökerken Kapı kirişlerinin altına geçen herkes ölür...Nasıl mı? Eğer kapı kirişlerinin altına geçerseniz ve kapı kirişi öne veya arkaya doğru düşürse inen tavanın altında ezilirsiniz. Eğer kapı kirişi yana doğru yıkılırsa ikiye bölünürsünüz. Her iki durumda da ölürsünüz!

7) Hiçbir zaman merdivenlere gitmeyin/yönelmeyin. Merdivenler (ana binadan) farklı bir 'frekans aralığına' sahiptir; ana binadan bağımsız/ayrı olarak sarsılırlar. Merdivenler ve binanın geri kalanı devamlı olarak birbirlerine çarparlar, ta ki merdivenlerin yıkılışı gerçekleşene kadar.

Merdivenlere ulaşan insanlar basamaklar yüzünden yaralanırlar. Korkunç şekilde sakatlanırlar. Bina yıkılmasa dahi, merdivenlerden uzak durun. Merdivenler binanın hasar görmesi en muhtemel kısmıdır.
Depremde yıkılmamış olsa dahi, merdivenler bağırarak kaçmaya çalışan insanların aşırı yüklenmesi ile çökebilir. Merdivenler binanın geri kalan kısmı zarar görmemiş olsa dahi her zaman güvenlik açısından kontrolden geçirilmelidir.

8) Binanın dış duvarlarına yakın yerlerde durun, mümkünse dışına çıkın. Binanın iç kısımlarındansa dış kısımlarına yakın yerlerde olmak çok daha iyidir. Binanın dış çevresinden ne kadar içeride olursanız, çıkış yolunuzun kapanma ihtimali o kadar artacaktır.

9) Aynen Nimitz yolundaki katlar arasındaki (yıkılan) blokların meydana getirdiği gibi, deprem anında üst yolun yıkılmasıyla ezilen araçların içinde bulunan insanlar ezilirler. San Francisco depreminin kurbanlarının hepsi araçlarının içindeydiler. Hepsi öldü.

Araçlarının dışına çıkıp,aracın yanına uzanıp veya oturarak kolaylıkla hayatta kalabilirlerdi. Ölen herkes eğer araçlarından çıkıp, araçlarının yanına oturabilseler veya uzanabilselerdi yaşıyor olabilirdi. Ezilen bütün araçların yanında-kolonların direkt olarak üzerine düştüğü araçlar hariç- 3 feet yükseklikte boşluklar oluşmuştu.

10) Enkaz halindeki gazete ofislerini ve çok miktarda kağıdın olduğu ofisleri dolaşırken kağıdın sıkışmadığını/ezilmediğini keşfettim. Kağıt yığınlarının/kümelerinin etrafında geniş boşluklar bulunur/oluşur.

19 November 2011

Güzel pabuç ama değil mi?



Bu ayakkabıyı ben pek bir sevdim.Sizin düşüncelerinizi merak ediyorum.Herşeyin altına giyilir.

Jeanle giy, kumaş pantolonla giy, bilekte kısa deri pantolonla giy, siyah orijinal bir taytla giy, kalem etekle giy.Birçok kombinle çok şık olur.Ne dersiniz? Alıp almamakta karasız kaldım.Zaten ben birşeye karar verene kadar genelde o parça bitip tükenmiş oluyor.Sonra da kendi kendime söylenip duruyorum:-)

17 November 2011

BİR HABERİM VAR!!! AJDA PEKKAN FOR TWIST


Biliyorsunuz, Ajda Pekkan Twist için yeni bir koleksiyon daha oluşturdu. Bu koleksiyondan parçalar benim daha önce 2 kez alışveriş yaptığım 1V1Y.COM sayfasında çok kısa bir süre için satışta olacak.Bu haberle ilgili postuma BURDAN  bakabilirsiniz.

Bu tasarımlara daha avantajlı olarak sahip olmak için bence 1v1y.com'u sık sık takibe alın. Ve yeniliklerden haberdar olmak için pek tabii ki beni de:-))

Bu arada, koleksiyon 16 Kasım tarihinden itibaren Türkiye'de ki tüm TWIST mağazalarında satışa çıktı bile.En beğendiğklerimin resimlerini beğenilerinize sunuyorum:-)





15 November 2011

"LOEFFLER RANDALL" SHOES

Son zamanlarda başlıkta adı geçen markanın ayakkabı modelleri fazlasıyla dikaktimi çekiyor.Çok tarz ve değişik stillerde tasarımları mevcut.

Özellikle bu markayı en çok tercih edenler arasında Luxury Shoppers sahipleri başta geliyor.Açıkçası ben bu markayı ilk onlarla öğrendim.Ama daha birçok yabancı dergi ve bloglarda bu markayı tercih edenler oldukça fazla. Beğendiğim modellerden biri de bu fotoğraftaki ZURI modeli oldu.Fiyatı ise US$-450. Daha fazla LOEFFLER RANDALL pabuçlarını ve fiyatlarını görmek için buraya TIK TIK.









for the visuals thanx to brooklyn blonde

14 November 2011

ÇOCUKLAR DUYMASIN'DA PINAR ALTUĞ'UN KIYAFETLERİ

Son zamanlarda bir kaç post aldım  "neden Pınar Altuğ'un giydiklerini yazmıyorsunuz?"  diye.Aslınd akendi web sitelerinde zaten kıyafetlerin nerden olduğuna dair bilgiler var ben de genelde internetten , ordan burdan sorarak öğreniyorum.Sanırım benim topluca bilgileri vermem daha kolay geliyor okuyuculara:-))

 Çocuklar Duymasın'ın son bölümlerinde Pınar Altuğ Atacan nerden giyinmiş bir göz atalım.

 ELBİSE: SATEEN

 LEOPAR ELBİSE: DEBENHAMS

Bana göre burda bu leopar elbiseye o düşük takılmış kalın kemer olmamış.Pınar Altuğ'u çok severim ama burda stilinde hala kalın kemerler ve düşük kullanması maalesef çok demode durmuş.Hiç kemer takmayıp siyah opak çorapla daha nefis olurdu aslında.

 ELBİSE: ADİL IŞIK

 ÇİZGİLİ BLUZ: DEBENHAMS

 MOR BLUZ: HUMMEL

BLUZ VE PANTOLON: POLO GARAGE

 BLUZ:DEBENHAMS, PANTOLON: ZARA

KIRMIZI BLUZ: STEFANEL ( Yine burda da bir kalın kemer kullanım hatası var.Olmamış maalesef.O tuniğe o kemer çok gereksiz be Pınar'ım:))

GRİ ATLET VE PANTOLON: POLO GARAGE


ELBİSE: DEBENHAMS veya ADİL IŞIK???? Bilen söylerse çok memnun oluruz:))

PINAR ALTUĞ ATACAN'IN RÖPORTAJLARINDAN BÖLÜMLER


Pınar Altuğ'un daha önce bazı dergi ve gazetelere verdiği röportajlarından bazı kısımları bir arada toplayarak Pınar'ı sevenler ve daha önce bu röportajları okuyamayanlar için belki fırsat olur diye derleme yapıp sizinle paylaşmak istedim.Biliyorsunuz ben bu kadını nedense çok beğeniyorum.Birkaç defa da aynı ortamda bulunduk.Sıcak ve samimi oluşu sanırım beni etkiledi.

Hiç kimseyi umursamadan, hayatı olduğu gibi yaşayan ve gayet de mutlu olduğu görünen Pınar'ı kim ne derse desin seviyorum.Yıllarca tek başına kendi ayaklarında üzerinde durmaya çalışmış ve şimdi bunun meyvelerini hakkıyla toplayan Pınar'a hep mutluluklar, hep başarılar dilerim:)

Artık haftada iki bölüm birden çekiyorsunuz. Bu da beraberinde çok çalışma ve kendinize, özelinize az zaman ayırma anlamına geliyor. Teklif geldiğinde tedirgin oldunuz mu?   - Hayır, çünkü biz sit-com çekiyoruz. Dramalara oranla çok daha rahat çalışma koşullarına ve saatlerine sahibiz. Dolayısıyla yine kendime, kızıma ve eşime ayıracak zamanım oluyor.
    
Eşiniz, dizideki Haluk gibi taşfırın erkeği olsaydı, evliliğinizi yürütebilir miydiniz? 
- Ben Meltem değilim ki, eşim Haluk gibi olsun! 

Modern ya da taşfırın erkeği, tüm erkeklerin aynı olduğu ve esnemediği noktalar sizce nedir? 
- Bence her erkek farklıdır, ortak noktaları erkek olmaları.

Eşiniz de sizin gibi yoğun tempoda çalışıyor. Birbirinize yeterince vakit ayıramamaktan şikayet ettiğiniz oluyor mu? Birlikte en çok neler yapmaktan hoşlanıyor, nasıl vakit geçiriyorsunuz?
- Biz ailece beraber olalım yeter. Ne yaptığımız ya da nerede olduğumuzun çok önemi yok. Kaldı ki, ikimiz de bu konuda gereken özeni fazlasıyla gösteriyor, bol bol bir arada olabiliyoruz.

Kızınız Su’ya kardeş düşünüyor musunuz? Yoksa tek olsun, tüm imkanları tam olsun diyen ebeveynlerden misiniz?- Ben hep bir tane kızım olsun isterdim. Çok şükür bir kızım var.

Bir çamaşır deterjanı reklamında rol alıyorsunuz. O reklamda söylediğiniz kadar titiz misiniz?- Delilik derecesinde değil ama titiz sayılırım.

Kişisel bakıma, güzellik kürlerine ne kadar düşkünsünüz?- Eskiden daha düşkündüm ama kızım doğduğundan beri çok daha az zaman ayırıyorum. ıki haftada bir hamam, her hafta manikür-pedikür ve ayda bir cilt bakımı yaptırmadan olmaz.

Kendinizi güzel buluyor musunuz?
- Eh, fena değilim.

(Seninle dergisine yapılan röp.dan alıntıdır.)
*************************************************************************************************

Takılarınızı nerden alırsınız? Kapalıçarşı gibi tarihi alışveriş mekanları, Eminönü'nün arka sokakları gibi tarihi mekanları ne sıklıkla ziyaret edersiniz?
Hiç gitmem. Çünkü ben zamanla yarışıyorum. Benim için takı demek Cemil Gezer demektir. Artık imitasyon takı da almıyorum. Para mı biriktirip mücevhere yatırım yapıyorum. Ve bu konuda Cemil Gezer'i tek geçiyorum. Yıllardır ondan alırım. Bazen istediğim şeyi anlatırım o benim için üretir. Sunduğum televizyon programlarına da sponsor o olur.


(Shopping Fest gazetesine verilen röp.dan alıntıdır.)



SU ARTIK İYİCE DİLLENDİ      
      
Anne olarak üçüncü kez Anneler Günü yaşadığını ve ayrı bir mutluluk duyduğunu belirten ünlü oyuncu, şunları anlattı: "Su artık iyice dillendi. Yanağımı okşayarak, bana 'Benim annem, güzel annem' şarkısını söylüyor; içim gidiyor..."  Günaydın'da yer alan habere göre; Pınar Altuğ, dünyaca ünlü sinema yıldızları Tom Cruise ve Katie Holmes'un 5 yaşındaki kızları Suri'nin moda ikonu haline getirilmesiyle ilgili görüşlerini şöyle ifade etti:
MARKA ÖNEMLİ DEĞİL    


"O yaştaki çocuğa pahalı kıyafetler giydirip 3 milyon dolarlık gardırop oluşturmak tamamen parayla alakalı bir şey. Benim o kadar param olsa da kızımın moda ikonu haline gelmesini istemem. Bu yaşam tarzıyla da ilgili bir seçim... Ben zaten kıyafete çok para harcayan biri değilim. Aldığım şeyin üzerinde ne marka yazdığı benim için önemli değil." Çanta merakı olduğunu itiraf eden Pınar Altuğ, sözlerine şöyle devam etti: "Kendimi sadece çanta ile şımartıyorum. Çocuğuma da marka giydirme meraklısı değilim. Çünkü çocuğun giydiği haram, yediği helal... Bir kere giydiği şeye tekrar sıra gelene kadar çocuk zaten büyüyor." (PINAR'DA DA BENİM GİBİ ÇANTA MERAKI VAR DEMEK.BENİM İÇİN DE SADECE ÇANTADA MARKA ÖNCELİKLİDİR:-))
***********************************************************************************





Bir tarzı olduğu aşikar. Mini eteklerinin üzerine geçirdiği beyaz atletleriyle sokağı etkilediği de. Modayı takip etmediğini söylüyor. Giyinirken rahatlığı herşeyin üstünde tutuyor. Anne olduktan sonra topuklu ayakkabılarının yerini babetler ve sandaletler almış. Kocası için de minik kızı için de zevkle alışveriş yapıyor. İstinye Park ve Nişantaşı sokaklarında kendini kaybedebiliyor.

TURUNCUYA DAYANAMAM
Moda ve trendler ne kadar umurunuzda?
Asla takip etmiyorum. Kalabalığa girmek bana göre değil çünkü.

Bir kıyafetin sizi tavlaması için hangi özelliklere sahip olması gerekir?      
O hiç belli olmuyor. Şuursuzca aldığım, sonra eve geldiğim zaman ben bunu neden aldım dediğim şeyler oluyor. Tipik kadınlık halleri. ama rengi beni çarpabilir.Hele ki turuncuysa iş bitmiştir. Turuncu olduğu zaman akan sular durur.

Enerjisi yüksek bir renk olduğu için mi?
Bilmiyorum ama turuncu bana iyi geliyor. Eşim Yağmur'da çok sevdiği için evimizdeki aksesuarların çoğu turuncu. Hatta krem rengi salonumuzun ortasında cart turuncu iki tane berjer var. Aziz Sarıyer imzalı çok seviyoruz.

12 November 2011

Bu botlar ne fena ama değil mi(!)

Şimdi heryer, her blog Versace for H&M diye inliyor.17 Kasım'da İstanbul'da yaşayanlar için tabi ki büyük şans/fırsat olacak.İstinye Park H&M de koleksiyon satışa çıkıyormuş.

Ben  bu tapılası botları çooook ama çoook beğendim fiyatı da 249-TL.Beğenerek takip ettiğim LUXURY SHOPPERS'ın blogunda gördüm ilk bunları ve kendileri ne kadar harika kombinlemiş.

Eğer kalırsa İstanbul'dan bunları kendime aldıracağım.Kalır heralde değil mi-)) Ay lütfen H&M duy sesimi ve acilen İZMİR'e de bir H&M açın! Lütfen yaaa, bize de yazık ama burdan ağzımızın suları akarak bakıyoruz bazı parçalara:-((


10 November 2011

BANA "İNSAN" LAZIM...

Bana , etrafımda "insan gibi insan" lazım.Gerek reel de gerek sanal da.Arkamdan konuşacak, bana fesatlanacak, benimle sidik yarıştıracaklar Allaha yakın bana uzak olsunlar.Ve bu tür güdüleri taşıyan insan evlatlarının da yüreklerine Allah biraz sevgi ve merhamet versin.

Dört şey vardır ki, bunlar insanı, ilmi az bile olsa, Allah indinde de, insanlar arasında da en yüksek dereceye çıkarır. Bunlar:

1- Hilim, (yumuşak huyluluk)
2- Tevazu, (alçak gönüllülük)
3- Cömertlik,
4- Güzel ahlaktır.  Cüneydi Bağdad-i Hz


Siz siz olun hırslarınızın ve ihtiraslarınızın bu duygularınızı köreltmesine izin vermeyin e mi?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...