Sayfalar

2 January 2013

New year Night

Herkese yeni yılın ikinci gününden sevgiler,

Bugün benim için ayrıca güzel bir gün. Çünkü doğum günüm :)) İyi ki doğmuşum. Anneciğime, rahmetli babacığıma teşekkür ederim:)

Yeni yılın ilk postu da gelsin bakalım. 2013'de yazacağım tüm postlarımı keyifle okumanız dileğiyle :)

Biz yılbaşını Ayvalık'a geldiğimizden beri yani 4,5 yıldır ilk kez dışarıda karşıladık, gecemiz güzel geçti. Hepimizin yeni yılı bir öncekinden daha güzel olsun. Gönlünüzden geçen her şeyin sizin için hayırlısı ise olması dileğiyle...

Hello to everyone  from the second day of the new year,

I hope you read all my posts cheerfully during 2013. We were outside on new year night and had a wonderful time.  I hope you all had a great new year night with your beloved ones.









55 comments:

  1. Doğum Günün Kutlu Olsun!!!
    Hem yeni bir yıl hem doğum günü kutlaması ardarda :)
    Nice senelere, sağlıkla mutlulukla inşallah :)
    Sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin, çok teşekkürler canım. sevgiler.

      Delete
  2. Mutlu Yıllar! Elbiseniz harika!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sana da mutlu yıllar Viktoria. Teşekkür ederim.

      Delete
  3. cnm acaip şıksın! yeni yaşın ve yeni yılın kutlu musmutlu olsun =)

    ReplyDelete
  4. Doğum günün kutlu olsun güzellik....
    Nice yaşlara ve senelere, sevdiklerinle birlikte....

    ReplyDelete
  5. burdan da eksik kalmiim :)) kürkede elbiseyede toptan sana bayıldım bacımmm..ve doğum günün yeniden kutlu mutlu olsunn öperimmm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bacım sağol heryerden yazarsın, beni seversin bilirim :) Çok teşekkür ederim.

      Delete
  6. Hem yeni yaşın hem de yeni yılın kutlu olsun !! :)

    ReplyDelete
  7. Hülyacım, yılbaşında kırmızı giymek uğurdur derler. Umarım yeni yıl senin için çok güzel ve şanslı geçer.

    Doğum günün kutlu olsun, nice nice mutlu yaşlaraa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aysuncum hepimiz için güzel geçsin. Çok teşekkürler canım.

      Delete
  8. dogum günün kutlu olsun. çok şık çok güzel olmussun

    ReplyDelete
    Replies
    1. teşekkür ederim pia mia :) sevgiler.

      Delete
  9. Doğum günün kutlu olsun!! Kırmızılar içinde harika olmuşsun:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Seher.

      Delete
  10. Mutlu yılllar canım benim her sene gençleşenlerdeniz biz seni seviyoruuum ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peliniiiimmmm ben de snei seviyorum çok teşekkür ederim. :)

      Delete
  11. Nice yaslara! :)

    www.stylishtimes.net

    ReplyDelete
  12. amannnnn allahımmmmm bu nasıl guzel bi elbise nasıl yakışan bi kurk tertemiz kar gibi akmış üstünden bayıldım şahanesin!
    yeni yaşını da yeni yılını da ennnnnnnnnnnnnnn içten dileklerimle tekrardan kurluyorum bitanemmm

    sana yeni yıl kartı gonderdım ama daha gelmedi sanıyorum :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. wuhhuu n egüzel sözler, çok teşekkür ederim Serapcım. Kart hala yok tatlım. Olsun illa ki gelecek :)

      Delete
  13. mutlu yıllara olsun tüm sevdıklerın ve senı sevenlerle :)
    kırmızı cok yakısmıs :)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. sana da mutlu yıllar Begüm. Teşekkür ederim.

      Delete
  14. elbise muhteşem çok şıksınız.. doğumgununuz kutlu olsun nice seneler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tubitos beğenmene sevindim çok teşekkür ederim.sevgiler :)

      Delete
  15. OUy nekadar tatlı olmuşsun böyle canım benim MUtllu Yıllarrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedacım öperim :) teşekkür ederim.

      Delete
  16. Yeni yasin ve yeni yilin kutlu olsun. Nice senelere:)
    Havalar baya ilik herhalde ki sanirim disarida ceketsiz oturmusun. Cok da guzel endam hava yerinde olmussun.

    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zelish'cimm çok teşekkürler. Hava soğukdu ama orası camlarla çevrili ve hani dış ortamlar için uzuun tüp sobalar olur ya bolca onlardan vardı o yüzden ortam sıcaktı:) üşümedim.

      Delete
  17. canım güzel yorumun için çok teşekkürler
    kürküne bittimm=))
    öperimm
    sevgiler=)

    ReplyDelete
  18. Replies
    1. Sağol canım, amiiin sağlıkla. sevgiler.

      Delete
  19. ayakkabına bayıldımmmmmm ! :)) mutlu yıllaarrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. teşekkür ederim Gülsinem, sana da mutlu, sağlıklı yıllar :)

      Delete
  20. so beautiful and nice senelere...
    http://stylopoint.com/

    ReplyDelete
  21. Nice gönlünce senelere! Kırmızı da pek yakışmışşşş :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim. Sana da nice güzel seneler.

      Delete
  22. Yeni yıla özel blogumda hediye veriyorum.Gelirsen sevinirim.http://www.catchtheitgirl.com/2013/01/hediye-cekilisi-icin-hemen-bloga.html

    ReplyDelete
  23. Papiş'cim, kırmızı pul pul elbisen yeni yıl konsepti ile inanılmaz uyumlu :) atkuyruğu saçlar çok fresh bir güzellik katmış sana, makyajını ve nude topukluların en güzel şekilde tamamlamış yeni yıl kombinini :) tüm sevdiklerinle mutlu yıllar dileriz tatlım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Giz'cim /Dilem'cim çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim :)Size de sağlıklı, mutlu yıllar.

      Delete
  24. Hulyacim, yeni yili kirmizi beyaz cok guzel karsilamissin, isil isilsin : ) biz de bu sene ilk defa disarida kutladik oglumuz oldugundan veri, 4 yasina geldi ya, Istanbul da yilbasi aksamini disarida kutlamak nasil oluyormus diye merak ediyorduk : ) 2013 e cok guzel girmissin hep boyle devam etsin canim : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aylin'cim ne güzel sen de İstanbul'da geçirerek değişiklik yapmışsın. Umarım eğlenceli ve keyifli geçmiştir. Güzel sözlerine teşekkür ederim. İnşallah böyle devam eder 2013 hepimiz için:) Sevgiler.

      Delete
  25. canımmmmmmmmmmmmm ask huzur saglık mutluluk dolu yıllar dılıyorummmm sana..elbısene bayıldım nasıl guzel nasılll sahaneeee..bayıldım sana..canım bırde senı cekılısıme bekleırm :))

    http://www.kelebegingozunden.com/2013/01/hediyeeee-varrrrrrrr.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çook teşekkür ederim Kelebeğim ;) Sana da mutlu, sağlıklı güzel bir yıl dilerim. Sevgiler.

      Delete
  26. Kırmızı elbiseyle yeni yıla ÇOK iddialı bir giriş yapmışsınız, beyaz kürkünüz de çok şık:) Mutlu yıllar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wuuuuuu , çok teşekkür ederim. Size de mutlu, güzel yıllar ;)

      Delete
  27. Hülyacım geç olsada yeni yaşını kutlar çok mutlu bir yıl olmasını dilerim. Bu arada ben de oğlak burcuyum :)

    sevgiler ,
    gülnihan

    ReplyDelete
  28. Blog'unuzu yeni keşfettim..çok beğendim. ellerinizi sağlık. Çömez blogger olarak bana da beklerim ...
    www.cosmodemo.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. oyyy kurban olsunlar Alişkonun anneciğine
    çok yakışmış kırmızı, nude ayakkabı ve beyaz kürkle tamamlaman süper olmuş
    Allah yüzünü hep güldürsün tatlım

    sevgiler

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...