Sayfalar

25 February 2013

New In

İstanbul'da bulunduğum kısa süre içerisinde tabii ki alışveriş yapmadan olmazdı :) Kendime birçok parça aldım. Bunlardan biri de aşağıdaki Forever New bootie ve çanta oldu. Fiyatları o kadar uygundu ki üzerindeki indirimli etiket fiyatı üzerinden kasada extra %20 indirim daha olduğunu görünce ne keyiflendim tahmin edersiniz :) Sırasıyla fırsat bulursam diğer aldıklarımı da paylaşmayı umuyorum. Herkese iyi, keyifli ve sağlık dolu  bir hafta dilerim.

During my Istanbul visit of course I did some shopping. The following bootie and bag is from Forever New. There was a special discount and  I paid very little amount for those. I'll try to share my other shoppings as well with you. Have a good week with full of joy and fun.


15 comments:

  1. çok güzel parçalar bulmuşsunuz!
    kırık beyaz ve derinin birleşimini çok seviyorum,
    güle güle güzel günerde kullanırsınız umarım:))))

    ReplyDelete
  2. cok şık bebişim cook ! gule gule kullan bıtanem

    ReplyDelete
  3. Bende ikisinizde beğendim ama çantaya bayıldım

    ReplyDelete
  4. her ikisine de bayıldım şekerim... güle güle kullan..gidip aynılarını alsam kızmazsın dimi:)))

    ReplyDelete
  5. çantayla ayakkabının uyumuna bayıldım güle güle kullan:)

    ReplyDelete
  6. I do love Forever New! Adorable new items! Hope to see them in outfit post!
    kisses)

    ReplyDelete
  7. cok begendim güle güle kullan :)

    ReplyDelete
  8. harikalar özellikle renk güle güle kullan canım bayıldım:) senin zevkin zaten hep güzel:)

    ReplyDelete
  9. Her ikisi de çok şık ve kullanışlı parçalar. Bahar da geliyor, bu rengi sık sık keyifle kombinleyeceğine eminim. Güzel günlerde kullanman dileğiyle Papiş'cim harikalar! :)

    ReplyDelete
  10. Absolutely adore the bag and shoes!

    xoxo,
    Suzie Q
    www.StyleCueBySuzieQ.com

    ReplyDelete
  11. Güzel yorumun için tekrar teşekkürler cnm, cicilerine de bayıldım:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ay kasadaki süpriz indirim mutluluk nedeni :)) Çok zevkli parçalar almışsın, güle güle kullan.

    ReplyDelete
  13. özellikle bootieslerine bayıldım, birde fiyatı uygun olunca yemede yanında yat tadında olmuştur :))

    ReplyDelete
  14. muhteşemler, çok klas ve zevkli! güle güle giy, güneşli Ayvalık'ta ne güzel durur bu beyazlar:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...